Nu är Pafs kobingo avgjord och film nummer två ligger ute på nätet. För det åländska spelbolaget är konceptet en stor framgång.
Under de två veckor som tävlingen pågick spreds kobingo-filmerna snabbt genom olika sociala kanaler på internet. Kossorna i filmen är numera kändisar och har setts av fler än 16 000 personer på Youtube.?– Kampanjen har varit en viral succé för Paf. Vi ska definitivt fortsätta att underhålla i samma anda, säger Pafs relationsdirektör Inger Holmström.
I den första filmen fick man se kossorna Bella, Rosa och Klara lunka omkring på Bolstaholms gård på Åland. Nu kan man äntligen få ta del av upplösningen och få svar på vilken ko som bajsar först och i vilken bingoruta mockan hamnar.
Den nya filmen hittar man här på www.paf.com/cowbingo.
Där avslöjas också vem som vann en iPad i tävlingen och alla som fyllt 18 år ges möjligheten att fortsätta att spela kobingo och vinna en iPad till sig själv och en vän.